Kütahya'da düzenlenen bir okul etkinliği, ne yazık ki beklenmedik bir kabusa dönüştü. Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleşen bu buluşmada, ikram edilen yemekler sonrası 25 kişi fenalaşarak hastanelik oldu.
YEMEK ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ
Etkinlik kapsamında öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk ikram edildi. Ancak kısa bir süre sonra katılımcılarda başlayan mide bulantısı ve kusma şikayetleri, olayın vahametini ortaya koydu. Durumun ciddiyeti üzerine çok sayıda kişi, acil sağlık hizmetlerine başvurdu.
25 KİŞİ ACİL SERViste
Kütahya Şehir Hastanesi'nin acil servisine, gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Yetkililer, olayla ilgili kapsamlı bir inceleme başlattıklarını bildirdi. Bu tür etkinliklerde gıda güvenliğinin ne denli kritik olduğunu bir kez daha gözler önüne seren bu olay, kamuoyunda endişe yarattı.



