GÜNDEM
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 01:02
Düzenleme : 25 Haziran 2026 01:02

Kütahya'da annesinin ölümünü gizleyen oğlu, 15 gün sonra ortaya çıktı

Kütahya'da annesinin ölümünü gizleyen oğlu, 15 gün sonra ortaya çıktı
Kütahya'da, annesinin ölümünü 15 gün boyunca gizleyen oğul Ö.Ö., sağlık ekiplerinin ihbar üzerine eve gelmesiyle ortaya çıktı. Olay, mahallede şok etkisi yarattı.

Kütahya'nın Börekçiler Mahallesi Pınar Sokak'ta, Hatice Alaçam ve oğlu Ö.Ö. arasında yaşanan trajik olay, ihbar üzerine sağlık ve polis ekiplerinin eve gelmesiyle ortaya çıktı.

SAĞLIK EKİPLERİ OLAYA MÜDAHALE ETTİ

112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbarın ardından eve giren ekipler, Hatice Alaçam'ın yatağında hareketsiz yattığını tespit etti. Yapılan ilk incelemelerde, kadının yaklaşık 15 gün önce hayatını kaybettiği değerlendirildi. Oğul Ö.Ö'nün psikolojik sorunlarının olduğu ve bu nedenle hastaneye yattığı öğrenildi.

ÖLÜM GİZLENDİ, MAHALLELİ ŞAŞKIN

Ö.Ö'nün annesinin ölümünü bildirmediği ve cesediyle aynı evde yaşadığı tahmin ediliyor. Mahalle muhtarı İsmail Arı, anne ve oğlunun sokakta sıkça görülmediğini ve kadının günler önce öldüğünü belirtti. Olay, mahallede şaşkınlık yaratırken, Alaçam'ın cesedi otopsi için Kütahya Şehir Hastanesi morguna götürüldü.