SPOR
Yayınlanma : 02 Mart 2025 22:45

En-Nesyri attığı golle tarihe geçti

En-Nesyri attığı golle tarihe geçti
Youssef En-Nesyri, Süper Lig'de Alex de Souza'dan bu yana üst üste 6 iç saha maçında gol atan ilk Fenerbahçe oyuncusu oldu.

En-Nesyri, üst üste 6 iç saha maçında gol atarak, 19 yıl sonra Alex de Souza’nın rekoruna ortak oldu.

Alex, Fenerbahçe’de en son 2005-2006 sezonunun ilk yarısındaki 6 iç saha maçını da boş geçmeden gol atmıştı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.