Türkiye siyaset sahnesinde dengeleri değiştirecek önemli bir gelişme yaşanıyor. Bugün Ankara'da resmiyet kazanacak olan üç belediye başkanının AK Parti'ye geçişi, yerel yönetimlerde yeni bir dönemin habercisi.
AK PARTİ SAFLARI GENİŞLİYOR
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın siyasi katılımların süreceği yönündeki açıklamalarının ardından gözler, AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na çevrildi. Bu önemli buluşmada, kısa süre önce partilerinden ayrılarak AK Parti'ye katılma kararı alan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ve Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın yanı sıra, İYİ Parti'den ayrılarak eski partisine dönen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın da rozetlerini bizzat Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın takacağı bildirildi.
RASİM ARI ESKİ YUVASINA DÖNÜYOR
Bu dikkat çekici katılımlar arasında, Cumhuriyet Halk Partisi'nden (CHP) ayrılan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan öne çıkıyor. Özcan ile birlikte, CHP Genel Başkanı Özgür Özel ile yaşadığı anlaşmazlıklar sonucu partisinden ayrılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın da AK Parti'ye geçişi bu toplantıda resmileşecek. Siyasi kariyerine AK Parti'de başlayan ve 2019'da Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı da, 2021'de sağlık sorunları nedeniyle görevinden ve partisinden ayrılmıştı. Arı, 2024 yerel seçimlerinde İYİ Parti adayı olarak %52'nin üzerinde oy alarak yeniden başkan seçilmişti ve şimdi tekrar ana partisine dönüyor.



