31 Mart 2025'te Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde verdiği konser sonrası geçirdiği kalp kriziyle aramızdan ayrılan usta sanatçı Volkan Konak'ın kaybı, sevenlerini yasa boğmuştu. Vefatının üzerinden aylar geçmesine rağmen eşi Selma Konak, yaşadığı derin özlemi ve tarifsiz acıyı ilk kez tüm çıplaklığıyla dile getirdi.

SON GÖRÜŞME VE TABUTUN ÜZERİNDEKİ İSİM
Eşini hastanede son kez görmek istediğini belirten Selma Konak, o an yaşadığı dehşeti ve isyanı şu sözlerle ifade etti: 'Hastanede açtırdım. 'Ben yüzünü görmek istiyorum' dedim. Çok kötüydü. Tabutun üzerinde Volkan Konak yazıyordu. Bu sefer bağırmaya başladım. 'Senin ismin buraya mı yazılacaktı? Senin ismin billboardlara yazılan Volkan Konak, buraya tahtanın üzerine mi yazılacaktı?' dedim.' Bu sözler, bir eşin yaşayabileceği en derin acılardan birini gözler önüne serdi.
ÖZLÜM İLK GÜNKÜ GİBİ: ATLETİMLE UYURUM
Selma Konak, eşine duyduğu özlemin zamanla azalmadığını, aksine ilk günkü tazeliğini koruduğunu vurguladı. Duygusal anlar yaşayan Konak, "Ben hâlâ atletiyle uyurum. Yıkamadım, yastığımın altına koyar yatarım. Aramızdaki bağ çok güçlüydü, hâlâ iletişimimiz kopmadı. Rüyamda Volkan'ın cenazesini gördüm..." diyerek, kaybın ardından hayatının nasıl tamamen değiştiğini anlattı. Bu samimi itiraflar, dinleyenleri derinden etkiledi. Selma Konak'ın bu yürek burkan açıklamaları, kısa sürede sosyal medyanın gündemine otururken, sevenlerinden taziye ve destek mesajları yağdı.


