Siyasi kulislerde hareketlilik sürerken, üç belediye başkanı daha AK Parti'ye geçerek önemli bir dalgaya imza attı. Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Ankara Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, rozetlerini bizzat Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın elinden aldı.
BELEDİYE BAŞKANLARINDAN AK PARTİ'YE GEÇİŞ
AK Parti Kongre Merkezi'nde düzenlenen genişletilmiş il başkanları toplantısı, siyasi transferlere sahne oldu. Toplantının ardından gerçekleşen törenle, daha önce farklı partilerde görev yapan üç belediye başkanı AK Parti rozetlerini taktı. Bu geçişler, siyasi dengeler açısından dikkatle takip ediliyor.
'BİRİKİMLİ' AYRILIŞLAR DEVAM EDİYOR
Özellikle CHP'den ayrılıp AK Parti'ye geçen Haymana Belediye Başkanı'nın, partisindeki 'birikmişliklerin' sonucu bu kararı aldığı belirtildi. Bu durum, siyasi partilerdeki istifaların ve geçişlerin ardındaki nedenlere dair tartışmaları da beraberinde getiriyor. Daha önce de CHP milletvekilinin yeğeni ve eski danışmanı ile Akçakoca Belediyesi'nin de AK Parti'ye katıldığı biliniyor.



