Teknik adam maç sonu yaptığı açıklamada, ''Çok istediklerimizi yapabildiğimizi söyleyemem. Fazla yaptığımız rotasyonun sahaya iyi yansıdığını görmedim. Topu çok çabuk rakibe verdik. İlk yarıda pozisyon verdik ama tam hamle yaparken golü yedik. Ondan sonra normal oyunumuzu geri döndük. Tam kadro oynasaydık, Trabzonspor'a zorluk yaşatabilirdik. Çok fazla sakatımız da vardı. Buradan sakat oyuncu vermeden ayrılmayı da düşünmüştük. Kupa önemli ama lig de bizim için çok önemli. Avrupa yolunu oradan tekrar yakalayabiliriz. Bugün açıkçası eksik oyuncuların dezavantajını yaşadık. Diğer oyuncuların da bizim istediğimiz oyuna sadık kalmaları gerekiyordu, onu göremedik çok fazla. İkinci yarıda rakibi tehdit almaya başladık, başaramadık. Trabzonspor'u kutluyorum ve yarı finalde başarılar diliyorum.'' ifadelerini kullandı.
SPOR
Yayınlanma : 28 Şubat 2024 21:17
Teknik direktör Çağdaş Atan'dan üzücü açıklama

Süper Lig ekibi RAMS Başakşehir Teknik Direktörü Çağdaş Atan, 1-0 mağlup oldukları Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu
- 09:46Küresel piyasalar, jeopolitik belirsizliklerle kritik veri haftasına karışık başladı
- 09:34Libya petrol üretiminde rekor kırdı: Günde 1.5 milyon varil hedefine yaklaşıyor
- 09:21İran, soyunma odasında duygusal bir not bıraktı ve ülkeden ayrıldı
- 09:09Kılıçdaroğlu'ndan partide köklü değişim sinyali: Usulsüzlükler mercek altında
- 08:56Pembe kalbin gizemi: Arjantin'deki tuz gölünde yılda iki kez hasat yapılıyor

