Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesiyle başlayan gıda zehirlenmesi vakaları, kentte endişe yarattı. Toplam 53 kişi, rahatsızlanmaları üzerine hastanelere başvurdu. Bu kişilerden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 28 kişinin sağlık kuruluşlarındaki tedavisi ise devam ediyor.
GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE HASTANELERE BAŞVURULAR ARTTI
Olayın ardından Osmaniye Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesi sonrası bazı vatandaşların rahatsızlandığı belirtildi. Durum üzerine İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri harekete geçerek, iş yerleri ve imalathaneden gerekli numuneleri alıp yetkili laboratuvara gönderdi. Olayla ilgili adli ve idari süreç başlatıldığı vurgulandı.
SORUŞTURMA KAPSAMINDA GÖZALTILAR VE SERBEST BIRAKILMALAR
Soruşturma kapsamında gözaltına alınıp adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, vatandaşların sağlığı ve güvenliğinin en temel mesuliyet olduğunu belirterek, süreçlerinin bütün yönleriyle takip edildiğini ve hayati tehlikesi bulunan herhangi bir vatandaşın olmadığını ifade etti. Vali Serdengeçti, etkilenen tüm hemşehrilerine geçmiş olsun dileklerini iletti.



