Süper Lig'de 2026-2027 sezonuna yönelik harcama limitleri belirlendi. Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde yaptığı toplantı ile bu limitleri açıkladı.
GALATASARAY LİDERLİĞİ KORUYOR
Geçtiğimiz sezonu şampiyonlukla tamamlayan Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en yüksek harcama limitine sahip kulüp oldu. Fenerbahçe’nin harcama limiti ise 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL olarak belirlenirken, Beşiktaş’a 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL verildi.
DİĞER TAKIMLARIN HARcAMA LİMİTLERİ
Diğer Süper Lig takımlarının harcama limitleri ise şöyle sıralandı: Trabzonspor 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL, RAMS Başakşehir 1 milyar 99 milyon 918 bin 616 TL, Göztepe 678 milyon 239 bin 611 TL, Samsunspor 1 milyar 124 milyon 529 bin 320 TL...



