Futbol dünyasında sürpriz bir dönüş yaşanırken, uzun yıllar formasını giydiği Başakşehir'e geri dönen Edin Visca'nın transferi resmen açıklandı.
SÜPER LİG ŞAMPİYONLUĞUNUN KAHRAMANINDAN GERİ DÖNÜŞ
Başakşehir Kulübü, yaptığı duyuruda, son olarak Trabzonspor'da ter döken 36 yaşındaki tecrübeli oyuncu ile 1 yıllık sözleşme imzaladığını belirtti. 2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla sayısız başarıya imza atan Visca, özellikle 2019-2020 sezonunda elde edilen Süper Lig şampiyonluğunda kilit rol oynamıştı.
BAŞAKŞEHİR'DEN DUYGUSAL KARŞILAMA
Kulüp, Visca'nın yeniden aileye katılmasını şu sözlerle duyurdu: "2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Visca yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine 'Hoş geldin' evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için." Bu sıcak karşılama, taraftarlar arasında da büyük heyecan yarattı.



