SPOR
Yayınlanma : 24 Temmuz 2024 23:11

Beşiktaş hazırlık maçında varlık gösteremedi!

Beşiktaş hazırlık maçında varlık gösteremedi!
Beşiktaş yeni sezon hazırlıkları kapsamında Teksüt Bandırmaspor ile 0-0 berabere kaldı.

Beşiktaş yeni sezon hazırlıkları kapsamında Teksüt Bandırmaspor ile 0-0 berabere kaldı.

Beşiktaş'ta yeni transferlerden Can Keleş ve Ciro Immobile sahaya ilk kez ilk 11'de çıkarken iki yıldız 60. dakikada yerlerini Yakup Arda Kılıç ve Göktuğ Baytekin'e bıraktı.

Beşiktaş bir sonraki hazırlık maçında 27 Temmuz Cumartesi günü Kocaeli'de Gençlerbirliği ile karşı karşıya gelecek.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.