İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu'nu ziyaret ettiğini duyurdu.
ORTAK ÇALIŞMALAR DEĞERLENDİRİLDİ
Ziyaret sırasında, vatandaşların huzurunu ve güvenliğini artırmak, kamu hizmetlerine daha hızlı erişim sağlamak amacıyla yürütülen ortak projeleri ele aldıklarını ifade etti. Çiftçi, acil durumlarda devletin yardım eline daha hızlı ulaşılması için geliştirilen HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması ve afet müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi gibi konular üzerinde durduklarını belirtti.
İŞ BİRLİĞİ VURGUSU
Ayrıca bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığı konularında kurumlar arası iş birliğinin artırılmasına yönelik önemli görüşmeler gerçekleştirdiklerini vurguladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde vatandaş odaklı hizmet anlayışını sürdürme kararlılığını yineleyen Çiftçi, Bakan Memişoğlu'na nazik ev sahipliği için teşekkür ederek, çalışmalarında başarılar diledi.



