Süper Lig'in 32. haftasında Trabzonspor, evinde Göztepe ile karşılaştı ve maç 1-1 berabere sona erdi. Bu sonuç, bordo-mavililerin üst üste dördüncü kez puan kaybı yaşamasına sebep oldu.
MAÇIN GOLLERİ VE ÖNEMLİ ANLAR
Maçın 32. dakikasında konuk ekip Göztepe, Juan Santos'un attığı golle öne geçti. Trabzonspor, maçın son anlarına doğru 90+3. dakikada Umut Nayir'in golüyle eşitliği sağladı. Ancak, Trabzonspor'da Mustafa Eskihellaç, 42. dakikada ikinci sarı karttan kırmızı kartla oyundan ihraç edildi.
DEĞİŞİKLİKLER VE GELECEK MAÇLAR
Trabzonspor, geçtiğimiz hafta Konyaspor'a karşı kaybettikleri maçın ardından kadrosunda önemli değişiklikler yaptı. Teknik direktör Fatih Tekke, 4 oyuncu değiştirerek Bouchouari, Ozan Tufan, Salih Malkoçoğlu ve Augusto'yu ilk 11'de sahaya sürdü. Trabzonspor, 66 puanla 3. sırada yer alırken, Göztepe 52 puanla 5. basamakta bulunuyor. Önümüzdeki hafta Trabzonspor, Beşiktaş ile deplasmanda karşılaşacak.



