Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), profesyonel liglerde lisans alan kulüp sayısının 21'den 29'a yükseldiğini duyurdu.
LİSANSLAR HANGİ KULÜPLERE VERİLDİ?
TFF Kulüp Lisans Kurulu, Ulusal Kulüp Lisans Sistemi çerçevesinde en üst üç ligdeki kulüplerin başvurularını inceleyerek, Beşiktaş, Corendon Alanyaspor, Çaykur Rizespor, Fenerbahçe, Galatasaray, Göztepe, Başakşehir, Samsunspor, Trabzonspor ve Konyaspor'un yanı sıra İstanbulspor, ve kadın liginde Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'a UEFA lisansı verdi. Ayrıca, Iğdır FK, Çorum FK, Manisa FK, Batman Petrolspor, Beyoğlu Yeni Çarşı, 68 Aksaray Belediyespor ve 1461 Trabzon FK da Ulusal Lisans almayı başardı.
İKİNCİ TOPLANTIYLA YENİ LİSANSLAR VERİLDİ
Kulüp Lisans Kurulu, ikinci kez toplandığında Amed Sportif Faaliyetler, Kasımpaşa, Ankara Keçiörengücü, Bodrum Futbol Kulübü, Aliağa Futbol, Muş Spor, Altınordu ve Ankara Demirspor'a ulusal lisans verirken, eksikliklerini tamamlayamayan kulüplere para cezası uygulayarak 30 günlük ek süre tanıdı. Böylelikle 2026-2027 sezonu için lisans alan kulüp sayısı 29'a ulaşmış oldu.



