Hatayspor Teknik Direktörü Özhan Pulat, "Galatasaray ön alanda kaptığı toplarla skoru değiştiren bir takım. Biz geriden oyun kurarken uzuna göre oyun kurguladık. Galatasaray'ın çabuk geri çıkışlarına ikinci bölgede bekleyerek karşılık verdik. Maalesef bir penaltı pozisyonu sizin hayallerinizi yıkabiliyor. Geçen sene de bunun benzeri bir pozisyonu yaşamıştık. Bunlara artık alışacağız. Oyuncularım bugün ruh koydu sahaya. Böyle bir penaltı ile evimize gidiyor olmak bizim canımızı acıtıyor. İsteriz ki büyük takımlar daha iyi pozisyonlarla galip gelsinler. Rakibimizin de galibiyetine gölge düşürmek istemiyorum ama penaltı pozisyonunun bir daha izlenmesini de yorumcu büyüklerimden rica ediyorum." ifadelerini kullandı.
SPOR
Yayınlanma : 10 Ağustos 2024 11:36
Hatayspor Teknik Direktörü "penaltı" incelensin dedi!

Hatayspor Teknik Direktörü Özhan Pulat, Galatasaray'a karşı 2-1 kaybettikleri maçın ardından penaltı pozisyonunun incelenmesi gerektiğini belirtti
- 09:46F-35 motoru satışı, ABD hükümetinde çatlaklar yarattı
- 09:34IBAN'ı olan herkes dikkat: Yeni yargı paketiyle kritik düzenlemeler yürürlüğe girdi
- 09:22Batı Şeria'da İsrail askerlerinin ateş açtığı evde bir Filistinli hayatını kaybetti
- 09:09Annesinin kirasını ödemek için çıktığı yarışmada 1.1 milyon TL kazandı! Yasemin'in 'Var mısın Yok musun'daki inanılmaz hikayesi
- 08:57Scorpions, 33 yıl sonra İstanbul'da hayranlarıyla buluştu

