SPOR
Yayınlanma : 27 Şubat 2024 22:50

Ankaragücü Fenerbahçe'yi Kupa'dan etti

Ankaragücü Fenerbahçe'yi Kupa'dan etti
Ankaragücü, Türkiye Kupası Çeyrek Finali'nde karşılaştığı Fenerbahçe'yi 3 golle geçti ve yarı finale yükseldi.

Ankaragücü, Türkiye Kupası Çeyrek Finali'nde karşılaştığı Fenerbahçe'yi 3 golle geçti ve yarı finale yükseldi.

Süper Lig ekiplerinin mücadelesinde Emre Belözoğlu yönetimindeki Ankaragücü ile İsmail Kartal'ın çalıştırdığı Fenerbahçe, Bahattin Şimşek'in düdük çaldığı maçta Ankara Eryaman Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

Organizasyonun son şampiyonu Fenerbahçe, rakibine 3-0'lık skorla yenilerek Türkiye Kupası'na veda etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.