SPOR
Yayınlanma : 25 Temmuz 2024 09:44

Ali Koç yeniden Kulüpler Birliği başkanı seçildi

Ali Koç yeniden Kulüpler Birliği başkanı seçildi
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, yapılan oylamada yeniden Kulüpler Birliği başkanı seçildi.

MYNET'te yer alan habere göre, İstanbul Maslak'taki merkezde gerçekleştirilen toplantıya, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Beşiktaş Kulübü Başkanı Hasan Arat, Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Metin Öztürk ve Süper Lig'de yer alan diğer kulüplerin başkan ya da temsilcileri katıldı.

YENİDEN BAŞKAN SEÇİLDİ

Toplantı sonunda Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, yeniden Kulüpler Birliği Başkanı seçildi.

YÖNETİM KURULU DA BELLİ OLDU

Ali Koç'un yeniden başkan seçildiği vakfın yönetiminde Fatih Saraç, Murat Sancak, Murat Özkaya, İbrahim Turgut, Mehmet Sepil, Yüksel Yıldırım, Göksel Gümüşdağ ve Sinan Boztepe yer aldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.