'Aziz Yıldırım'ın "Şampiyonluk için birlik ve beraberlik olalım" sözleri için ne diyeceksiniz?' sorusuna Ali Koç, "Sportif, siyasi pek çok sebebi var. Zamanı gelince açıklanır. Aziz Yıldırım çağrısı.. Herhalde 6 sene sonra aklına geldi. Çok güzel bir cevap verdi, hakkı da. Keşke camiasına son 6 senede daha fazla aklına gelseydi. Onunla ilgili ilerleyen günlerde açıklamalarım olacak. Fenerbahçeli futbolcular tam bilenmiş diyemem. Deniz Türüç dışında. Diğerleri doğruyu yapıyor, mücadele ediyor. Onların yaptığı yanlış. Bizde oynamış futbolcu, bize yatmasını istemem. Böyle galibiyetler zaferler de istemem." şeklinde cevap verdi.
SPOR
Yayınlanma : 14 Mart 2024 04:51
Ali Koç'tan Aziz Yıldırım göndermesi!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, gündemle ilgili düzenlediği basın toplantısında çok konuşulacak açıklamalarda bulundu
- 19:00Düzce'de kazada hayatını kaybeden kişi ve yaralılar arasında AK Parti Milletvekili de var
- 18:48Adalet Bakanlığı'ndan flaş gelişme: 19 faili meçhul cinayet çözüldü, 638 dosya yeniden mercek altında
- 18:36Petrol fiyatları düştü, akaryakıtta indirimler başladı: Süreklilik olacak mı?
- 18:24Çin'in dev demiryolu ağı, tüm dünyayı ikiye katladı: 17 yılda akılalmaz hız!
- 18:12Adalet Bakanı Gürlek, Özgür Özel'den tazminat kazandı

